ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور تولید سالانه ۷۰ میلیارد نخ سیگار در کشور | اعتیاد در ۶ تا ۸ درصد مصرف‌کنندگان سیگار‌های الکترونیک ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟
سرخط خبرها

دریافت حق سرویس مدارس پس از ابلاغ تعرفه‌­ها | والدین می‌توانند به صورت قسطی حق سرویس مدارس را پرداخت کنند

  • کد خبر: ۱۸۱۳۱۲
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
دریافت حق سرویس مدارس پس از ابلاغ تعرفه‌­ها | والدین می‌توانند به صورت قسطی حق سرویس مدارس را پرداخت کنند
بنابر اعلام آموزش و پرورش هنوز تعرفه‌های جدید سرویس مدارس به مدرسه­‌ها ابلاغ نشده و دریافت هزینه در این حوزه تخلف است.

به گزارش شهرآرانیوز، دوم شهریورماه امسال بود که سرپرست مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد در گفتگو با شهرآرا اعلام کرد که مصوبه تعرفه سرویس مدارس در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ با در نظر گرفتن دو شاخص مسافت و مدل خودرو به تأیید فرمانداری رسیده است و مدارس باید براساس نرخ‌نامه جدید به دریافت حق سرویس مدارس از خانواده‌ها اقدام کنند.

با این حال هنوز این تعرفه به مدارس ابلاغ نشده و این در حالی است که برخی از مدارس به‌تازگی به صورت علی‌الحساب حق سرویس مدرسه را از والدین دریافت می‌کنند؛ عدد و ارقامی که بسیار بیشتر از تعرفه‌های اعلام شده سازمان تاکسی‌رانی است. با این‌حال مدیران آموزش و پرورش استان به عنوان نهاد نظارتی بر این امر اعلام کرده‌اند تا زمان ابلاغ تعرفه سرویس مدارس، مدیران مدارس نباید مبلغی را با نام حق سرویس مدارس از خانواده‌ها دریافت کنند.

دریافت مبالغ خارج از نرخ تعرفه، تخلف است

با توجه به دریافت مبلغ حق سرویس مدارس در برخی از مدرسه‌های شهر مشهد، سرپرست مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری مشهد به عنوان متولی تأمین ناوگان موردنیاز سرویس مدارس و تعیین‌کننده تعرفه در گفتگو با شهرآرا گفت: موضوع‌های مربوط به پرداخت تعرفه سرویس رانندگان و دریافت تعرفه سرویس مدارس از خانواده در مدرسه‌ها انجام می‌شود.

اکبر فلاح با بیان اینکه به طور قطع هر مبلغی خارج از نرخ تعرفه تصویب شده از خانواده‌ها دریافت شود، تخلف است، تصریح کرد: بررسی تخلفات احتمالی به دلیل اینکه دریافت‌ها و پرداخت‌ها در مدارس انجام می‌شود با آموزش و پرورش است و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده این تخلف، موضوع را به اطلاع آموزش و پرورش برسانند.

وی افزود: در صورتی که شهروندان موضوع‌های مربوط به سرویس مدارس را به اطلاع سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهرداری هم برسانند، این سازمان موضوع را به همراه مستندات به اطلاع آموزش و پرورش برای پیگیری می‌رساند.

تعرفه‌ها هنوز به مدارس ابلاغ نشده است

در همین‌باره رئیس اداره روابط‌عمومی آموزش‌و‌پرورش خراسان‌رضوی هم با بیان اینکه در موضوع سرویس مدارس، اقدامی مشترک میان این اداره‌کل، شهرداری مشهد و انجمن اولیا و مربیان است، اظهار کرد: تعرفه و نرخ‌نامه سرویس مدارس براساس شاخص‌های نوع خودرو مسافت مشخص شده، اما هنوز این تعرفه‌ها به مدارس ابلاغ نشده است.

آموزش‌وپرورش پیگیر تخلفات احتمالی

حسین محمدزاده افزود: مدارس شهر مشهد تا زمانی که تعرفه سرویس مدارس ابلاغ نشود، حق دریافت مبلغی را با نام حق سرویس مدارس از خانواده‌ها ندارند و در صورتی که چه تا زمان ابلاغ تعرفه و چه بعد از ابلاغ آن تخلفی نشود خانواده‌های مشهدی می‌توانند موضوع را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۴۸۵ پیگیری کنند یا مراتب را از طریق شماره ۳۲۲۲۲۱۰۳ و سایت بازرسی آموزش‌وپرورش به اطلاع بازرسی اداره‌کل آموزش و پرورش استان برسانند.

پرداخت قسطی حق سرویس

وی در ادامه گفت: همچنین پس از اینکه تعرفه سرویس مدارس ابلاغ شد و در راستای کمک به خانواده‌ها، والدین دانش‌آموزان می‌توانند هم به صورت نقدی حق سرویس مدارس را پرداخت کنند و هم با پرداخت ۴۰ درصد حق سرویس به صورت نقدی، مابقی را در دو فقره چک تسویه کنند. از تمام مدیران مدارس و همچنین خانواده‌ها تقاضا داریم که پس از ابلاغ تعرفه‌ها در راستای رعایت تعرفه اقدامات لازم را انجام دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->